O! To o mnie!

piątek, 13 marca 2015

O mnie.

Hej, już dawno miałam zamiar napisać te wpis, ale nie chciało mi się. A więc "O mnie":
Imię: Julia.
Data urodzenia: 1 październik 2003 rok.
Znak zodiaku: Waga
Klasa: Piąta.
Kolor włosów: Brąz, orzech, czarne pasemka i grzywka.
Kolor oczu: Piwoo xD
Spojrzenie: Kpiące, Dumne.
Znak rozpoznawczy: Noszę okulary zerówki.
Ulubiony kolor: Lubię wszystkie kolory!
Ulubiony YouTuber: AbstrachujeTV, BeamPL, Banshee, Bzdurny karton, Cyber Marian, JDabrowsky, Kaiko, Karoleq,
Kiślu, Magic of "Y", Mandzio, Martin Stankiewicz, Masterczułek, McAndy, Naruciak,
Niekryty krytyk, Nikolas, PweDiePie, Quick, Ravgor, Rembol, ReZi, SA Wardęga,
ShaneDawson, Smav, Stuu, Szparagi, Rhor, Topowa dycha, Alex There.
Ulubiona potrawa: Wszystko! Nie umiem wybrać pomiędzy kuchnią Polską, Hiszpańską, a Włoską.
Ulubiony piosenkarz/piosenkarka: Tina Stoessel, Skrillex, Skillet, Linkin Park, Abraham Mateo i Pitbull.
Ulubiony aktor/aktorka: Johny Deep, Tini Stoessel, Angelina Jolie, Bobby Lockwood.
Ulubiony film: Czarownica, Kraina Lodu, Elita, Ted, Paddington, Totalna porażka, Toy Story, Tajemnice lasu.
Ulubiona piosenka: Wszystkie utwory moich ulubieńców :).
Ulubiony gatunek muzyki: Dubstep, hard rock, heavy metal.
Zwierzę: Dwa psy, mieszaniec pekińczyka Waleria i mieszaniec jamnika Idefiks - kocham moje słodziaki.
Ulubione zajęcie: Przerabiam zdjęcia i filmy, rysuję, śpiewam, tańczę i ćwiczę mimikę twarzy, lubię też być z przyjaciółmi.
Zalety: Możesz ze mną porozmawiać o czym chcesz, a ja mogę o tym z toba dyskutować przez długi czas.
                Jestem wrażliwa, gdy słyszę utwór, który mnie wzrusza, płaczę.
               Gdy widzę, że ktoś nie szanuję starszych ludzi mam ochotę ich zatłuc najbrutalniej jak się da.
               Jestem bbbaaaardzo wrażliwa. Przyznaję. Troszczę się o starszych, biednych, chorych itp.
Wady: Wada nr1. Wolę starszych ludzi (staruszków) niż dzieci czy młodzież.
               Wada nr2. Jestem hipsterem (nie uważam tego za wadę).
               Wada nr3. Mam charakter i jeżeli coś mi nie pasuje, za wszelką cenę staram sie to unicestwić.
               Wada nr4. Mam lęk przed odrzuceniem.
               Wada nr5. Uczę się, ale oceny tego nie odzwierciedlają.
               Wada nr6. Staram niczego nie brać sobię do serca by potem nie przeżywać porażki.
Woow ile tych wad, mam więcej, ale to byłby najdłuższy wpis wszech czasów.
Coś czego w sobię nie lubię: Lęk przed odrzuceniem.
Coś co w sobię kocham kocham: Silny charakter, nienawiść do rozpieszczonym dzieci.
Coś co w sobię kocham i nie zmienię: Nienawiść do ludzi (niektórych, ale większości).
Charakter: Silna, wyrozumiała, wrażliwa, przyjacielska.
Ok to tylee o mnie. Dużo nie ? Do następnego postu. Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz