O! To o mnie!

sobota, 21 marca 2015

3. wielkie święta!

Bang! HeJkA!
Dzisiaj my ( a właściwie ja) obchodzimy trzy święta.
Pierwsze to pierwszy dzień wiosny, jak wiecie!! Kocham wiosnę, po prostu KOCHAM!
 Drugie świeto, to........ Urodziny Martiny Stoessel!! Kocham Tini, jak wiecie. U nas w Polsce 21 marca to pierwsze dzień wiosny, a w Argentynie 21 marca to pierwszy dzień jesieni. Tak więc Tini urodziła się pierwszego dnia argentyńskiej jesieni. Ja też urodziłam się pierwszego dnia jesieni (1 październik).




I trzecim świętem są urodziny Mandzia czyli Łukasza, Dokładnie to obchodził je 19 marca, więc to trochę spóźnione życzenia. Zawdzięczam mu to dlatego, że to on odsłonił przede mna tajemnice FnaF i w ogóle mi go przedstawił. Dziękuje :)

Obu celebrytom życzę, tego co najlepsze. Tini najlepszych 18. urodzin na świecie, a Łukaszowi najlepszej 19.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz