O! To o mnie!

poniedziałek, 16 marca 2015

Gusttavo Lima. Jak to możliwe, że on jest singlem?!

W piosenkach  przystojny Brazylijczyk śpiewa o nieszczęśliwej miłości. nic więc dziwnego, że wiele osób zastanawia się nad tym, jak mu się układa z dziewczynami. - Jestem singlem- ogłasza Gusttavo Lima. Ale szybko dodaje, że ma za sobą już kilka związków. Jeden z nich trwał 2,5 roku. - Zamieszkaliśmy razem , kiedy miałem 15 lat. Musiałem martwić się o płacenie rachunków. To wyglądało jak małżeństwo !- mówi. Teraz najwyraźniej się nie śpieszy do budowania czegoś równie poważnego. Co chwilę jest widywany z kimś innym. - Mam kilka dziewczyn, prawda ? - śmieje się zapytany o sytuację przez jednego z dziennikarzy   . Chwile później bardziej poważnie dodaje : - Pamiętam taki miesiąc, w którym niemal każdego dnia spotykałem się z  kimś innym. Ale to nie były nawet randki. Nie miałem tcherere - nawiązuje do tekstu swojego największego hitu ,,Balada : [Tche Tcherere Tche Tche ] ". Ostatnio był widywany z modelką Karen Kounrouzan, tancerką Rafaella Viscardi i piosenkarką Alinne Rosa. - Wiele z moich utworów tworzyłem po to , by zdobyć kobiety- zwierza Gusttavo i nie ukrywa, że kiedy jest sam, łatwiej jest mu skupić się na komponowaniu. Czasem tylko trochę narzeka, że nie może znaleźć tej jedynej. - Dobrze jest mieć kogoś bliskiego. Ale jestem zmęczony kobietami, które chcą mnie tylko wykorzystać -ubolewa. Ale jest pocieszenie. Póki nie spotka miłości życia, na pewno będzie tworzył hity !

       Zródło: Czasopismo "Bravo"

Przystojniak, nie ukrywam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz