O! To o mnie!

sobota, 14 marca 2015

Moja przygoda z Movie Makerem.

Hejka.
Od około równego roku używam programu ,,Movie Maker", który służy do tworzenia filmów ze zdjęć, montowaniu filmów i obrabianiu. Ja filmiki pobieram z YT przez program "Ściągara". Wklejam do MM i kontuje, dodaje muzyczkę itd. Filmy obrobione lub nie można zapisywać na komputerze bez problemu. Muzykę do filmów dodaję z Ares'a a efekty z Pond5. Narazie nie wrzucam ich na YT, gdyż nie mogę znaleść programu, który zmieniłby format na inny niż w filmach MM, niestety to jest jego wada. Ma inny format. Może z filmików z YT da sie wrzucać bez problemu ? ze zdjęć na pewno nie! Kiedy uda mi się pobrać odpowiedni program to na pewno napiszę. Kiedyś montowałam filmiki ze zdjęć, ale zdjęcia mi się usunęły, i usunęłam także filmiki, zostały obrobione filmiki z YT.

3 zmontowane razem przeze mnie zwiastuny FnaF:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz