O! To o mnie!

niedziela, 1 marca 2015

10 najlepszych utworów (wg. mnie)

 W tym poście podam 10 najlepszych utworów według mnie oczywiście. Mam dziwny styl jeżeli chodzi o muzykę :) Dość szeroko od Metalu, do Dubstepu, po pseudo Pop :) Zapraszam !

10 miejsce zajmuje piosenka Gavina DeGrava pt."Fire"
Jest on popowa, nie jestem fanką popu, ale ta piosenka jest taka wzruszająca!

9 miejsce ma otrzymuje utwór Wisina, Rickiego Martina i Jennifer Lopez "Adrenalina"
Lubię ten utwór ze względu na Rockiego! oraz sam rytm tej piosenki.

8 miejsce należy do LMFAO "Party rocking athem"
Super muza do tańca, lubię styl chłopaków z LMFAO. I ich piosenki oczywiście!

7 miejsce ! Ten tytuł zdobywa piosenka Abrahama Mateo "All the Girls"
KOCHAM KOCHAM KOCHAM !!! Abrahama Mateo ! Ma niesamowity styl, jest Hiszpanem i ma piękny głos ! Jaki przystojniak !

6 miejsce zajmuje jeden z moich ulubionych DJ - Skrillex "Bangarang"  Kocham Skrillexa! Macie jego fotę - też jest jednym z przystojniejszych ludzi :)

5 miejsce - zespół Skillet z piosenką "Rise" po polsku "Powstaniemy"
Tekst jest o wojnie i td, ale ja kocham Skillet bezgranicznie! Fani metalu - posłuchajcie.
Skillet daje przykład, że nie wszystkie piosenki heavy metalowe, lub rockowe mają tekst z przekleństwami ! Są też mądre teksty, które dają do myślenia ! Skillet - to pierwszy zespół rockowy, który zaczęłam słuchać.

4 miejsce - "War of change" kolejna rockowa piosenka, która ma poetycki tekst. Cytuję :
Czy to prawda, że w miłości i na wojnie serca są łamane ?
Światy zderzają się i serca są łamane?
Chcę żyć tak, jakbym wiedział, że umieram
Weź mój krzyż, nie bądź przestraszony

Czy to prawda co oni mówią,
Ze słowa są bronią?
I jeśli tak
To wszyscy najlepiej przestańcie chodzić
Bo mam dziesiątkę w kieszeni,
Która będzie skręcać Twój medalik
Jestem zmęczony tymi wszystkimi rockmenami mówiącymi
"Chodźcie ze mną"
Piękne !


3 miejsce - Abraham Mateo z piosenką ,,Senorita" Jak już mówiłam I LOVE ABRAHAM MATEO !
Ta choreografia !!! Cudo. Tego nie da się opisać, trzeba posłuchać!  P.S uczę się do tego choreografii by ją móc zatańczyć !

2 Miejsce !!! - Linkin Park - "Numb". Piosenka powala na samą ziemie !
Piękna, piękna i jeszcze raz piękna !


1 MIEJSCE !!! Rymtymtymtym. To zajmują dwie piosenki. 1 - "Wadowice" Znam to tyyyle lat i wciąż się wzruszam ! 2 - Linkin Park  - "What i've done" Tekst to mądrość ! Musicie posłuchać !

Kawałek tekstu piosenki Linkin Park :
Zapomnij
O tym, co o mnie myślałeś
Podczas gdy ja zaczynam od nowa
Z rękami pełnymi niepewności

Więc pozwól łasce nadejść
I zmyć

To, co zrobiłem
Zmierzę się z samym sobą
By przekreślić to, czym się stałem
Oczyścić siebie
I zapomnieć o tym, co zrobiłem

Przez to, co zrobiłem
Zaczynam od nowa
I nieważne, jak wiele bólu może to przynieść
Dziś to się kończy
Wybaczam
Mnie to wzrusza ! Ok piszcie w komentarzach jakie piosenki wy lubcie ! Do następnego wpisu. Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz