O! To o mnie!

środa, 25 marca 2015

Grypa, "Przerwa" i filmy

BANG! HeJkA!
Przepraszam, że długo nie pisałam, ale w sobotę dopadła mnie grypa, w poniedziałek trochę (bardzo) dokazywała. Jedyne co robiłam to kaszlałam, smarkałam, spałam i oglądałam filmy.
Właśnie, filmy, które oglądałam ostatnio, to:
"Exodus: Bogowie i Królowie". Orginalny tytuł to-"Exodus: Gods and Kings".
Jest on powiązany, chrześcijańską wiarą o Mojżeszu, wyprowadzeniu ludu z Egiptu itd. ale wg. mnie jejst on troszkę dziwny, jakby z wiary świadków jechowy. 
Film: Morze Czerwone zalało Egipt.
         Mojżesz widział Boga jako małego chłopca.
W ogóle jakieś dziwne, ale fajnie się ogląda. :D Polecam. Pewnie dlatego też, że film wyreżyserował mój ulubiony reżyser - Ridley Scott. On także wyreżyserował film "Gladiator".

Chciałąm wam też powiedzieć, że za chwilkę wyjeżdżam i i nie będzie mnie do niedzieli :( Do zobaczenia w niedziele.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz