O! To o mnie!

poniedziałek, 2 marca 2015

Ci, którzy są moją inspiracją "YT"

Hej
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić ludzi, którzy (oprócz mojej rodziny psa i przyjaciół) czynią moje życie piękniejszym i lepszym.
Nie na mam na myśli piosenkarzy, tancerzów czy aktorów. Mam na myśli Youtuberów.
Tak, ich. Kocham ich za to, że znajdują czas na to by codziennie nas pocieszać, robią nocne live na Twichu, mają sklepy z gadżetami i na FB lub TT można z nimi porozmawiać, zobaczyć co robić itd. Najbardziej jednak lubię Meet-Up'y można ich na zobaczyć na żywo ! dostać autograf i porozmawiać. To piękne.
Chociaż lubię wieeeeeeeeeeeeeelllu youtuberów to mam tylko 20 ulubionych :)
1. JDabrowsky ( Jaś Dąbrowski ).
2. Karoleq ( Karol Dąbrowski ).
3. Stuu ( Stuart ).
4. ReZi ( Remigiusz Węgorzewszki ).
5. Smav ( Filip Kłoda ).
6. Bzdurny Karton ( Karol ).
7. Kiślu.
8. Thor.
9. Kaiko.
10. Niekryty Krytyk
11. Mandzio.
12. Naruciak ( Adam ).
13. MasterCzułek.
14.MultiGameplayGuy.
15. Wielmożny Igor ( Igor ).
20. Banschee ( Zuzanna Borucka ).
21. SKKF
22. McAndy.
23. S A WARDEGA ( Sylwester Wardęga ).
24. Martin Stankiewicz.
25. Nikolas.
Nie pisałam tych liczb z myślą, który najlepszy, ponieważ każdy jest cudowny. Po prostu pisałam tych, którzy mi przyszli do głowy :)
Kocham Wszystkich.
Tutaj macie mój daawny fan-art, nie ma na nich wszystkich, ale połowa jest.
Oglądajcie ich, subskrybujcie i łapkujcie ich filmiki. Dzięki i pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz