O! To o mnie!

środa, 22 kwietnia 2015

SEKRETY POLSKIEGO HOLLYWOOD.

BANG! AHOJ!
JUŻ ZA CHWILĘ POZNACIE WSZYSTKIE! SEKRETY! POLSKIEGO! HOLLYWOOD!

Podejrzewam, że jesteście tak samo zaskoczeni jak ja, bo w życiu nie pomyślelibyście, że polskie Hollywood ma jakieś sekrety..... o których jeszcze nie pisali na Pudelku.
Ale jestem tutaj po to, by wam powiedzieć, że TAK ISTNIEJE! I na pewno nie jest tym o czym pomyśleliście, chyba że macie Twittera (jak ja) w tedy wiecie o co chodzi. A właśnie przez ostatnie dni hasztag #SekretyPolskiegoHollywood był jednym z najpopularniejszych hasztagów w Polsce. Dlatego postanowiłam tak zajrzeć i zobaczyć co się pod nim kryje. A co się pod nim kryje? TONA SUCHARÓW NA TEMAT POLSKICH GWIAZD I TO W WIĘKSZOŚCI PISANYCH PRZEZ GIMBAZĘ. Czyli coś co uwielbiacie!! Postanowiłam wybrać najzabawniejsze suchary ( o ile suchary mogą być zabawne, bo podejrzewam, że większość z was polemizowała) na temat polskich gwiazd i show-biznesu pisanych przez gimnazjalistów i wam je przeczytać. Dlatego zacznę pisanie tych sucharów, a wy już w tym momencie możecie włączyć swoją minę do słuchania sucharów. 
Tak, wiem jak ona wygląda i wiem jak będziecie patrzyli na ekran, przez najbliższe kilka minut.
ZACZYNAMY!
Dawid Podsiadło wcale nikogo nie podsiadł. No oczywiście, że nie bo wziął własne krzesło.
Maciek Musiał wcale nie musiał. On po prostu chciał. Tak, a Małgorzata Kożuchowska, naprawdę woli futra. Sekrety polskiego Hollywood odnoszą się też do gwiazd muzyki. Doda wcale nie dodaje. W takim razie ciekawe jak jej idzie dzielenie, mnożenie i odejmowanie. 
I nie wiem czy wiedzieliście, ale Ania Mucha naprawdę woli komary. A kolejnym sekretem, o którym nikt nie wie jest to, że zespół Weekend powstał w środę. A Maciej Zakościelny wcale nie mieszka za kościołem. Swoją drogą ciekawe skąd mogło się wziąć takie nazwisko jeśli nie właśnie od tego. Cała prawda zawarta w sucharach. Cała prawda o polskim Hollywood. Kolejny sekret zmrozi wam krew w żyłach. Postawi do góry nogami wszystko w co dotąd wierzyliście. A także właśnie ty zaczniesz zastanawiać się kto jest twoim prawdziwym ojcem? 
Ojciec Mateusz wcale nie jest ojcem. Ale spokojnie Trudne sprawy są naprawdę łatwe. 
A Polski Pingwin to nie pingwin. Stuu muszę ci to powiedzieć, jesteś człowiekiem. Mimo tego, że niektórzy twierdzą, że jesteś pędzlem. No, sam porównaj: 
Następny sekret myślę, że każdy zna, ale to jest dla tych, którzy żyją pod kamieniem, a z internetu korzystają tylko w kawiarni. Rodzinka. pl to nie strona internetowa. Wszyscy wiemy, że to blog. Ewa Chodakowska wcale nie chodzi w chodakach. A Mercedes Lambre jeździ Fordem. Naturalne włosy Saszan wcale nie są czerwone. Więc nie słuchajcie tego, czego uczą was w szkole, bo Mikołaj Kopernik wcale nie wynalazł kopru. 
SPECJALNIE DLA PAŃSTWA WASZA REPORTERKA Z HOLLYWOOD, PROSTO Z MOJEGO POKOJU, SZALONA JULKA. 
I to już wszystkie suchary na dziś, mam nadzieję, ze chociaż niektóre z nich was rozbawiły, mój poziom humoru jest upośledzony, bo kilka tych sucharów mnie rozbawiło. Wybaczcie.
Ok to by było na tyle. Do następnego wpisu. Cześć. 
- Jula - 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz