O! To o mnie!

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

I znów FILMY! BOOM!

BANG! HeJkA!
Dzisiaj po raz kolejny powiem wam o filmach, które mi się spodobały, jak i również o tych,
po których jechałabym mocniej niż Domestos po kiblu. Zapraszam!
KOCHAM TE FILMY!
Ostatnio zakochałam się w Batmanie :) KOCHAM GO!
Oczywiście, grali go różni aktorzy. To nie zmienia faktu, że każdy z nich zagrał do doskonale.
Jednak najbardziej spodobały mi się filmy o Batmanie reżyserii Christophera Nolana.
Znalazłam rozpiskę wszystkich filmów o Batmanie i staram się obejrzeć je wszystkie.
Oczywiście, nie oglądam ich po datach, w których zostały wykonane, tylko jak mi się podoba.
Filmów jest 8. Ja na razie zobaczyłam 3 :). Tak, a mianowicie to:
"Batman: Początek" (reż.: Christopher Nolan 2005)
"Mroczny rycerz"  (reż.: Christopher Nolan 2008)
"Mroczny rycerz powstaje" (reż.: Christopher Nolan 2012)
Tak te trzy filmy o Batmanie. Ta oto saga jednego reżysera spodobała mi się najbardziej. Ponieważ
te trzy części, to jego produkcja i ukazują one w "Batman: Początek" jak powstał Batman, a
ostatni "Mroczny rycerz powstaje" jego śmierć. Tak, śmierć. Chociaż czytałam, ze jeszcze powstaną filmy z bohaterem, tylko żywym :). W ostatniej części zmarł z bombą w samolocie, lub się uratował tylko nie było widać ?
Nie wiadomo. Następne dwie części o Batmanie powstaną za rok i trzy lata. Szkoda, że innego reżysera. Zacka Sandera
"Batman: Początek"


"Mroczny rycerz"

"Mroczny rycerz powstaje"

Kocham Strój Batmana (Gdzie taki kupić?)


W kolejnym filmie, tym który powstanie za rok, Batman, albo ukaże się żywy i powie, ze wyskoczył z samolotu, albo będzie to nowa historia, jakby nigdy nie umarł.
Tak czy inaczej te trzy filmy były na prawdę zajebiste! Zostało jeszcze 5, na pewno
dam radę :) A może nowe filmy Zacka Sandera nie okażą się złe ? No cóż zostali też inni reżyserzy z filmów o Batmanie :)
Te mi zostały: Batman zbawia świat (Batman: The Movie), reż.: Leslie H. Martinson (1966)
Batman (Batman) – reż.: Tim Burton (1989)
Powrót Batmana (Batman Returns) – reż.: Tim Burton (1992)
Batman Forever (Batman Forever) – reż.: Joel Schumacher (1995)
Batman i Robin (Batman & Robin) – reż.: Joel Schumacher (1997)
Jak widzimy są starsze. Te powstaną (rzekomo):
Batman v Superman: Dawn of Justice – reż.: Zack Snyder (2016)
Justice League – reż.: Zack Snyder (2017)[18].
Tak, czy inaczej. Starsze muszę zobaczyć, a na przyszłe zarezerwować bilety do kina :).
 Teraz pobawimy się w Domestos.
JAK JA NIENAWIDZĘ DISCO POLO!!!!!
Do tego jeszcze brakowało, by zrobić o tym film. Przed państwem zakała WszechCzasów film "Disco P0lo".

Nie. Ja tego nie będę komentować. Zobaczcie sobie sami. A potem rozwalcie laptop, bo ten film jest zakałą !!!! Jak lubicie disco polo, to ok, nic do wam nie mam, ale to!!!! Brak mi słów.
Ok to by było na tyle, muszę oglądać filmy o Batmanie :) Pap i pamietajcie
KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE!
WIEM GDZIE MIESZKASZ BJBE!!!

- Jula -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz