O! To o mnie!

środa, 1 kwietnia 2015

Alba Rico Navarro

BANG! HeJkA!
Dzisiaj chciałam wam napisać o jednej z moich ulubionych aktorek i piosenkarek. O Albie Rico.



Alba Rico Navarro urodzona 26 lutego 1989 w Elda w Hiszpanii – hiszpańska aktorka, piosenkarka, tancerka. Znana z roli Naty z serialu Violetta z kanału Disney Channel. Od 2014 prowadzi swój blog MyBSide.. Na planie serialu najbardziej zaprzyjaźniła się z Lodovicą Comello.
Zaczęła studiować w wieku 14 lat. Ukończyła szkołę Bachelor of Dramatic Art przez ESAD Murcji. Jest autorką kilku sztuk teatralnych i monologów. W 2010 roku zagrała w hiszpańskiej sztuce "La gasolinera" za którą otrzymała nagrodę w kategorii Najlepsza Aktorka w Festiwalu Joy (Vitoria). Jako aktorka znana w rodzinnej Hiszpanii, została wybrana do obsady międzynarodowego serialu Violetta, Disney Channel gdzie gra Natalie "Naty", prawą rękę Ludmiły i ukochaną Maxi'ego. W 2013/2014 razem z obsadą serialu Violetta wzięła udział w międzynarodowej trasie koncertowej Violetta En Vivo po Ameryce Łacińskiej, Brazilii, Hiszpanii, Francji i Włoszech. W 2014 roku zakończyła grać w serialu Violetta. Na początku 2015 roku wzięła udział w nowej trasie koncertowej serialu Violetta po Europie, Ameryce Południowej i Środkowej, Violetta Live.
Wg. mnie Alba jest śliczna i nie dziwię się, że wzięła udział w wielu sesjach zdjęciowych.
Mam wielki talent i chociaż w serialu gra nastolatkę, to na prawdę ma 26 lat.
Młodo wygląda :) Bardzo ją lubią i mam nadzieję, ze wystąpi w jeszcze kilku serialach.


Abla Rico w roli Naty:



- Jula -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz