O! To o mnie!

piątek, 10 kwietnia 2015

Recenzja na prawdę dobrej książki "Zeznania Niekrytego Krytyka".

BANG! HeJkA!
Dzisiaj chciałam wam zrecenzować bestseller napisany przez najpopularniejszego polskiego YTbera Macieja Frączyka- znanego pod pseudonimem Niekryty Krytyk. Jest on jednym z moich ulubionych youtuberów. Napisał aż trzy książki, które przez cały czas zostawały uznawane za najlepiej sprzedawane i w ogóle najlepsze  :D Książka wygląda tak:


Okładka:

To pierwsza część i muszę przyznać, ze na prawdę mi się spodobała, oczywiście są tam przekleństwa, wulgaryzmy i brzydkie słowa, ale to dodaje książce orginalności.
Zamówiłam te książkę w ten poniedziałek na stronie ww.Matras.pl. Oczywiście miałam setki księgarni do wybrania, ale ta cena mi odpowiadała. Z przesyłką zapłaciłam za książkę 35,22 zł. Książka przyszła wczoraj, Już zdążyłam przeczytać całą.
Maciej pisze tam o swoich przemyśleniach na temat życia, pisze tez o swoim życiu. Chociaż ma te 31 lat, to jak nikt inny umie dotrzeć do młodzieży i nie tylko.
Książka zmieniła moje poglądy, uświadomiła co jest ważne, a co nie. Że ważne są pasje w życiu, to co chcemy robić. Szkoła, testy to wszystko nam się przyda, ale nie w celach przejścia do następnej klasy. W celach dla siebie. 
Polecam tę książkę gorąco. :)
Cytat z książki:
"Nauczycielka matematyki, która upokorzy cię przed całą klasą. Nie musi tego robić, ale jest wredną suką, ma w tym pomieszczeniu kawałek władzy i go wyegzekwuje właśnie wtedy, kiedy ty masz-naście lat i robisz wszystko, żeby upokorzeń unikać. Koleżanka z klasy, która obrabia ci dupę dwie sekundy po zakończeniu słodkiej rozmowy z tobą. Kolega z klasy, który zdissuje cię przy innych tylko dlatego, że twoich starych nie stać na lepsze ciuch dla ciebie. Wprost. Kolega z pracy, który jest w stanie zrobić ale ciebie wszystko, póki się nie dowie, ze to ty dostaniesz awans. Rodzina, która w całym swoim baśniowym zżyciu spotyka się raz, dwa razy w roku, aby pod przymusem bezsensownych uroczystości wymienić prozaiczne uprzejmości, a po powrocie do domu dodać: ''Ale dupa to jej znowu urosła".
To fragment z rozdziału książki.
Do zobaczenia.
- Jula -





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz