O! To o mnie!

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Filmy, warte i nie warte obejrzenia.

BANG! HeJkA!
Dzisiaj chciałam wam polecić kilka filmów, które może obejrzeć za darmo w necie.
Zacznijmy od dobrych dzieł.
Pierwszym z nich jest "Siódmy Syn" twórcy Orsona Scotta Carda, najpierw to była książka, teraz powstał film.
Fabuła jest w nim tak ważna, jak 718 odcinek "Mody na Sukces", ale jest to dobre kino akcji. Mityczne stwory, czarownice, OGIEŃ!!!!. Polecam. ( Tak wiem, piromanka ze mnie:).
Kolejnym filmem jest film pt. "Bóg nie umarł".

Jest on o chłopcu, który w pewnym momencie przestał wierzyć w Boga, po pewnej katastrofie. Został nauczycielem, pewnego dnia na lekcji kazał swoim uczniom napisać, ze "Bóg umarł". Jeden nastolatek mu się sprzeciwił, gdyż był chrześcijaninem. Po tym wydarzeniu chciał wszystkim udowodnić, że Bóg nie umarł. Jest to bardzo ciekawy film. Na prawdę wart obejrzenia.
Polecam :).
Trzecim i ostatnim filmem jest film pt. " Wilkołak: Bestia wśród nas". WOOOW, niektóre filmy są doskonałe, ale ten jest idealny. Facet, który dołączył do myśliwych i poluje na wilkołaka, nie wiedząc, że sam nim jest. Wychowywał go lekarz, który się nim opiekował (znaczy jego drugą osobowością). Jako wilka zabijał tylko złych ludzi. Uczuleni, czyli ci, którzy mieli po nim ranę musieli zostać zastrzeleni. Natychmiast.



"Potwór żyje wewnatrz człowieka za dnia, lecz człowiek żyje wewnątrz potwora w nocy".
Tylko uwaga słabe osóbki, w tym filmie zawarte są falki i zwłoki, więc ludziki o słabej psychice nie powinny tego oglądać. 
To tylko przedsmak: 


Słabe filmy o których żałuję, ze usłyszałam.
 Od pewnego czasu mówi się o filmie pt " 50 twarzy Greya". (Osobiście wolę nazwę " Pisiont twarzy G**a"). Dla mnie ten film jest tak ekscytujący jak wczorajszy obiad :|. To najgorszy film jaki w życiu widziałam i tak, śmię go tak nazywać po tym jak obejrzałam zwiastun, pierwsze i ostatnie 6 minut !
Jest to film 16+, ale chciałam, się przekonać na własnej skórze jaki jest słaby. Może dorosłym się bardziej podoba? Ale jedno muszę przyznać, aktor grający pana Greya, jest na prawdę PRZYSTOJNY!!!!!!

Ok, to by było na tyle. Czekajcie na kolejny wpis. NARA!
   - Jula -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz