O! To o mnie!

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

CO WOLĘ?

BANG! Ahoj!
Żyjecie jeszcze? Ja nie pisałam trochę i za to przepraszam no po prostu nie miałam czasu. Ach wyjazdy. Na chwilę was opuszczę, a to dlatego że idę oglądnąć serial. Dla was sekunda, dla nie godzina. 
Ok wracam :D W tym wpisie chciałam porównać dwie rzeczy z identycznym zastosowaniem, ale powiedzieć też, którą z n ich bardziej wolę. Ok, więc zapraszam:

Spódnica czy Spodnie? Spodnie.
Gładkie czy Wzorzyste? Gładkie i wzorzyste.
Kwiaty czy paski? Paski.
Pozłacane czy posrebrzane? Pozłacane.
Talia wysoko czy nisko? Nisko.
Skóra czy aksamit? Skóra.
Kurtka czy marynarka? I to, i to.
Kozaki czy botki? Botki.
Szpilki czy koturny? Koturny.
Koszulki czy bluzki? Koszulki.
Szorty czy dżinsy? Zależy od pogody, humoru itp.
Kolczyki czy pierścionki? Lubię oba, ale bardziej kolczyki.
Naszyjniki czy łańcuszki? Dla mnie nie ma różnicy,
Kapelusze czy czapki? Nie mogę się zdecydować!
Szalik czy chusta? Szalik i chusta.
Ok, więc był to taki krotki wpis. Przepraszam obiecuję dodać dłuższy. A tym czasem to by było na tyle,. Do następnego wpisu. Cześć. 
- Jula - 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz