O! To o mnie!

wtorek, 14 kwietnia 2015

Jak ważny jest uśmiech :)

BANG! HeJkA!
Ustawiłam nowy wygląd bloga!
- Serio?!
- nie kurde, wiesz?!
Ogółem gównianie się czuję :( Trzeba szybko poprawić ocenę z matmy, na koniec roku grozi mi 3! W czwartej klasie nie miałam świadectwa z paskiem, a w piątej chciałabym. Tylko ta matma mi przeszkadza w osiągnięciu paska :( Wredna. Ale cóż wzięłam się do roboty i czuję, że idzie mi trochę lepiej, tylko kartkówy! Ok. Przecież ten blog nie jest dla takich ludzi z takim humorem! Chociaż takie rzeczy lub inne dzieją się w naszym życiu, to tak czy inaczej, po co ktoś ma o tym wiedzieć ? No, oprócz policji. Kiedy idziesz sobie ulicą ktoś uśmiecha się do ciebie (nie, nie dlatego, że wyglądasz jak siedem nieszczęść), a ty to odwzajemniasz. Idziesz po szkole korytarzem, a tam większość ludu jest zdołowana (łącznie ze mną), a ty idź z UŚMIECHEM. (Wiem za chwilę masz kartkówkę z fizyki, a z racji tego, ze jesteś kompletnym tłumanem to nic nie umiesz). Może ktoś też się do ciebie uśmiechnie, nie sugeruję, ze cała szkoła będzie szczęśliwa jak wokaliści Slipnotha na fazie po trawce, tylko że będą szczęśliwsi :) UŚMIECH - tak tani, a tak skuteczny. (przynajmniej dla mnie).

To ty wśród tłumu w szkole:
A to ty po kartkówce z fizy, znów wśród tłumu:
Spokojnie, diler poprawi ci humor ( taki żarcik), chyba że..............

Ok to by było na tyle :) CZEŚĆ :D

KOPIOWANIE SUROWO ZABRONIONE
WIEM GDZIE MIESZKASZ BEJBE

- Jula - 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz