O! To o mnie!

wtorek, 30 czerwca 2015

American Pie | ZAKOCHAŁAM SIĘ W AKTORZE STIFLERA!!

BANG! Ahoj!
 Ostatnio skończyłam serię "American Pie". Obejrzałam wszystkie 8 części :3 Zakochałam się!!
- American Pie 1.
- American Pie 2.
- American Pie 3: Wesele.
- American Pie 4: Wakacje.
- American Pie 5: Naga mila.
- American Pie 6: Bractwo Beta.
- American Pie 7: Księga miłości.
- American Pie 8: Zjazd absolwentów.










Każda z tych części była wspaniała. Bardzo mi się podobał aktor, który grał Stiflera w 5 i 6 części. Oto Steve Talley:








No mniam jakie ciastkoo :3 <3 
Stiflerów było kilka. Bracia i ich kuzyni. Oczywiście chłopcy. (Ten był najprzystojniejszy).
Każdy z nich kontynuował rodzinną tradycję puszczalstwa. Tylko jeden był prawiczkiem xD. Dlatego przyjechał do tego oto ciastka, który był jego kuzynem, by coś zaliczyć. No i zaliczył. Tradycja trwała i trwała......................... No. Stiflerowie, każda chciała się z którymś z nich przespać. A ten - Steve Talley był największym hardcorem, laski, laski wszędzie. Boziu jaki on jest śliczny!! Dalej nie powiem co się z nimi działo, ale wiedzcie, że Stifler założył Bractwo Beta, trzymał sie tradycji i był ciachem!! 

Na koniec komunikat. Nie będzie mnie cały lipiec. Także nadganiajcie, nadganiajcie.......
No to by było na tyle, do sierpnia. Cześć!
- Jula - 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz