O! To o mnie!

piątek, 7 sierpnia 2015

KOCHANY CZCHÓW!

BANG! Ahoj!
No i co, wróciłam! Wczoraj byłam w Czchowie u babci i dziadka. Szczerze? ŻAŁUJĘ, ŻE WRÓCIŁAM. Mogłabym tam zostać na zawsze. Kocham babcię i dziadka. Tam czuję to, co piękne. Czchów - Ten kto tam był lub jest, wie o co chodzi.
Baszta:

Rynek:

Kościół:

Zapora:

Dunajec:


Ale jednak najlepsza jest ta atmosfera panująca w domu dziadków :) <3 <3 
Kocham ich ponad życie i chociaż nie będę przy nich fizycznie, to zawszę będę z nimi <3 <3 <3 
Życie jest cudowne w Czchowie, każdy ci to powie. <3 
Czchów to nie tylko miasteczko, dla mnie jest to życie. Tam się urodziłam. Tam spędzam najpiękniejsze chwile i tam mam zamiar spędzić calutkie życie z babcią i dziadkiem <3 

Ok to by było na tyle. Pamiętajcie by follołować mojego Insta:
https://instagram.com/_czarny_wilczek_/
Bo właśnie tam będą pojawiać się zdjęcia z wakacji w Czchowie <3
- Jula -



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz