O! To o mnie!

piątek, 12 czerwca 2015

Tougch me Like you do. To to tougch me Like you do.

BANG! Ahoj!
Łooooooo matko! Ostatnio da się wytrzymać z chłopakami!! Czy to nadal ja?! LOL. No ok, nie to, że podobać od razu, po prostu są inni niż kiedyś. Ładniejsi i da się z nimi gadać!! Do rzeczy. Moja BFF często nuci piosenkę z "50 shades of Grey", więc postanowiłam jej posłuchać i okazała się na prawdę dobra. A to dziwne bo nie słucham POP'u. 
A największym ciasteczkiem ostatnich czasów jest właśnie Christian Grey! (Oddawaj te prawdziwą Jule skubańcu!).



Mamuniu, jak na niego patrzę to ciarek dostaję!

Czemu na świecie są tacy bogowie!? Zdziwiło mnie to, że Jamie Dornan ma żonkę (podobno, nic nie jest potwierdzone przeze mnie), a grał w TAKIM filmie, jakim jest "50 twarzy Greya". 
FILTRACJA CIASTEK:

1. James Dornan!

2,  Liam Hess!

3. Sylwester Wardęga!

4. Jaś Dąbrowski!


Ok, to by było na tyle, do następnego wpisu. Cześć!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz