O! To o mnie!

sobota, 19 września 2015

SZKOŁA

BANG! Ahoj!
Dzisiaj się wypowiem na temat szkoły, więc bez owijania w bawełnę, zapraszam:

 Jestem w szóstej klasie, czyli LOL ile nauki. Wiem wiem, inni w gimbazie mają o wiele gorzej, ale ja nie jestem ścisłowcem, a humanistką. Nie toleruję matematyki, a za królową nauk uznaję historię, a nie przewlekłą, trwającą 12 lat chorobę o nazwie "matematyka". A nie przepraszam matematyka to tylko jeden z objawów, ten wirus nosi nazwę "szkoła". Nie, nie ten przesadzony, komercyjny serial na TVN, tylko ta do której uczęszcza miliard dzieci i młodzieży na całym świecie. 12 lat + studia, czyli dodatkowe końcowe objawy, razem ten koszmar trwa średnio 16 lat. BOŻE CZY TY TO WIDZISZ!?!? 
 Wiem, niby powinniśmy dziękować, za ten dar nauki, ale bez przesady! Ludzie nie mają kiedy się porządnie wysr...... Ech. Jak my, młodzi ludzie mamy się rozwijać i uprawiać swoje hobby. No bo, na przykład ktoś tańczy lub gra na czymś lub rysuje lub uprawia sport lub śpiewa lub robi cokolwiek innego, ale nie ma czasu, bo nie dość, że w szkole się uczą, to jeszcze mają zadanie domowe!?
 Kurde, jestem dopiero w szóstej klasie. Ciekawe jak będę mówić gdy będę w gimbie? xD 
 No nic, odsyłam was do pewnego człowieka, który nagrywa filmy na YT. Nazywa się on Serafin Pędzioł, czyli SerafinTV. Nagrywa on filmy w stylu "wypowiem się" i praktycznie za każdym razem się z nim zgadzam. 
Nawet nie mówiąc to tym  jaki jest przystojny :*

Ok, to by było na tyle. Do następnego wpisu. Cześć.
- Jula -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz