O! To o mnie!

środa, 25 lutego 2015

Moje ulubione buty !

Cześć 

W tym poście zaprezentuje wam moje ulubione buty, rodzaje butów, marki tych butów itd.
Na pierwszy ogień idą buty firmy "Iron First". Buty są na szpilkach, platformach, wysokich podeszwach, japonki. Jednak moimi ulubionymi są na wysokich podeszwach. Mój ulubiony wzór :
Gdy będę mieć większy rozmiar stopy kupię buty z "Iron First" Tego typu. Już teraz mi się podobają, ale na 35 raczej nie ma rozmiaru :


Buty z "Iron First" to najorginalniejsze buty jakie widziałam. Zdecydowanie. Mnie to jednak nie przeszkadza.
Następne buty to Glany i martensy. Są tak jakby sobie równe, ale wg. mnie glany są bardziej rockowe. 
 Glany : 
Martensy są różnokolorowe i dlatego je kocham, sama mam czerwone i brązowe.

Kolejny, czyli trzeci rodzaj butów to moje trampki "BlasTerds"
Są to trampki z wysokimi podeszwami, a ja kocham buty z wysokimi podeszwami.
Czwartym rodzajem butów są Trapery !
Kocham je ze względu na to, jak są zbudowane. Potężna podeszwa i skórzane wykończenia. Po prostu cudo, ale do glanów in trochę brakuje.
I piąte, czyli ostatnie buty to....... trampki z ćwiekami !
Są śliczne i takie ostre :) 
Dziękuję za przeczytanie tego wpisu. Kiedyś zrobię post na temat mojego stylu. :) Pa, trzymajcie się 
-Jula-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz