O! To o mnie!

poniedziałek, 4 maja 2015

Macklemore "Thrift shop" SWAG

BANG! Ahoj!
Yolo kochani <3. Wróciłam z majówki, na której dobrze się bawiłam , ogółem było ok :)
- Dobra, dobra Jula, ty nie piernicz tylko wpisa pisz, bo nuda!
A więc, chciałam się z wami podzielić....... Kurde, jak ja piszę? Zacznijmy od nowa:
No wiec, ziomeczki, znów kogoś wam wypromuję, a tą jakże szczęśliwą osóbką jest amerykański raper Macklemore. PODZIW DLA NIEGO.

Ach ten głos <3 Kocham go. Naprawdę ma na imię Ben Haggerty i urodził się 19 czerwca 1983. W 200 roku zaczął tworzyć muzę z Ryanem Lewisem i innymi bardzo popularnymi ludźmi. 

Single

  • 2010:"My Oh My"
  • 2011:"Wings"
  • 2011:"Can't Hold Us" (feat. Ray Dalton)
  • 2012:"Same Love" (feat. Mary Lambert)
  • 2012:"Thrift Shop" (feat. Wanz)
  • 2013:"White Walls" (feat. Schoolboy Q & Hollis)
Przystojniaków nigdy za wiele jak to mawiam za zwyczaj :)
Moją ulubiona piosenką jest "Thrift shop". Mój hipsterek <3

I'm gonna back go Swag OMG 20$ in my packet! Słowa z piosenki "Thrift shop" Ryana Lewisa.

A tak BTW. Ostatnio doszły do mnie nowe Sneakersy. 

Zdjątka słabej jakości, ale w innym spisie dodam lepsze :)
Ok, to by było na tyle. Do następnego wpisu. Cześć.
- Jula - 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz