O! To o mnie!

sobota, 23 maja 2015

Chłopcy z placu broni!

BANG! Ahoj!
Co tamm :3 ? U mnie wspaniale, głównie dlatego, ze przed chwilą skończyłam oglądać film "Chłopcy z placu broni", a przedtem czytać tę książkę. Wspaniały film i książka muszę przyznać. Gereb i Boka byli przystojni :3 Szkoda mi było Nemeczka. W mojej lekturze pisało, że Pastorowie przyszli z białą flagą, a potem do Nemeczka, a w filmie, że Parlamentatorzy z białą flagą do Ogrodu Botanicznego, a potem Pastorowie do Nemeczka. Ok, w końcu coś trzeba było zmienić :3 Pisało tam, że Feri Acz był niesamowicie przystojny, a według mnie wyglądał przeciętnie, no jak RavgorTV :).
Ta książka i film nauczyły mnie o odwadze, męstwie, oddaniu i  walce o to, co bliskie twemu sercu. 
Najśmieszniejsze dla mnie wydało się to, że gdy Plac Broni wygrał, to później się dowiedzieli, że Plac przeznaczony jest na budowę xD. To całe poświecenie, to oddanie było takie niesamowite, po prostu nie do opisania. 
 Oglądałam ten film, z 1969 roku. I tylko ten mi wystarczył bo najlepiej oddał cała fabułę. Jeżeli chcecie oglądnąć "Chłopców z Placu Broni", to zobaczcie ten:
" Chłopcy z Placu Broni" (1969 r)
No cóż, to był taki krótki wpis :) No to by było na tyle. Do następnego wpisu. Cześć
- Jula -




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz